رسانه فرانسوی TF1 به نقل از یک منبع نزدیک به پرونده دوروف اعلام کرد: او در سکوی خود اجازه داده جرم و جنایت زیادی انجام شود و برای جلوگیری از آنها هیچ کاری انجام نداد.

دوروف

به گزارش همشهری آنلاین حکم بازداشت فقط در فرانسه معتبر بوده است.
بر این اساس دوروف می‌دانست که در فرانسه احتمال بازداشت دارد، به همین خاطر کمتر در اروپا سفر می‌کرد و از کشورهایی که تلگرام در آنها تحت نظارت نیروهای امنیتی بود اجتناب می‌کرد.


تاکر کارلسون: تاریکی در حال فتح جهان آزاد است
مجری معروف و خبرنگار سابق فاکس‌نیوز هم نوشت: مالک تلگرام زمانی روسیه را ترک کرد که دولت تلاش کرد شرکت رسانه اجتماعی او (تلگرام) را کنترل کند. در نهایت، این پوتین نبود که او را به خاطر اجازه دادن به مردم برای اعمال آزادی بیان دستگیر کرد؛ این یک کشور غربی، متحد دولت بایدن و یکی از اعضای ناتو بود که او را بازداشت کرد. پاول دوروف امشب در یک زندان فرانسه نشسته است، هشداری برای هر صاحب پلتفرمی که از سانسور حقیقت به دستور دولت ها و آژانس های اطلاعاتی امتناع می کند. تاریکی به سرعت در جهان آزاد فرود می‌آید.

اسپوتنیک هم خبر داد: پاول دوروف قرار است امشب به وقت محلی با هدف محاکمه در روز یکشنبه به اتهامات متعدد در برابر قاضی تحقیق حاضر شود.

همچنین پس از اعلام دستگیری دوروف در فرانسه سقوط آزاد سهام تلگرام و TON آغاز شد و در ساعات اولیه شوک منفی نزدیک به ۲۰ درصدی به تون و نات وارد شد.

کد خبر 876723

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    1 0
    مگه پناهنده آمریکا نشد؟